8 Nisan 2016 Cuma

Canım Anneme

Canım Anneme yazdığım şiir (basit ama içten)
Altmış yıl geriye dön de bak annem
Günlerin yılların çok hızlı geçti
Hep kahır hep sitem hep yıkık gönlün
Sanki gökyüzünden bir yıldız geçti.
Koştura koştura bitirdin ömrü
Perişan eyledin garip gönlünü
Geri vermezler artık sana bu ömrü
Biraz da Rabbine yönel be annem
Bak anan da baban da göçtü buradan
Seni de ahirete alacak Yaradan
Oturup namazgahlarda ağlamadan
Geçip gidiverir bu hayat annem
Dizlerinde derman göğsünde can tükendi
Ne ile geçirdin bu ömrü işte tükendi
Çolakkadı Mehmet'in kızı ne ile geldi
Diye soracak Hak Teala annem
Yaptığın iyilikler kabriini aydınlatır
Kabir karanlık annem sen kabrini nurlandır
Namazları güzel kıl orayı ışıklandır
Asıl evimiz mezardır unutma annem
Yaptığın iyiliğin lafını etme
Günahlı yerlere hiç gidip gelme
Eller sıratı geçer sen geri kalma
Cehennem güldür güldür kaynıyor annem
Namazı beş vakit ve devamlı kıl
Sonunda ellerini semalara sal
Dualar et Allaha kısmetini al
Eller cennete gider sen geri kalma
İtin ayağından dikeni çıkarırsın
Garibe kimsesize hep acırsın
Kendin yemez başkasına dağıtırsın
Allah da seni mahrum etmez ki annem
Kul gönlü kırma Rabbin darılır
Her duyduğunu deme hesap sorulur
Yarın Hak huzurunda mizan kurulur
Orda sana kimse yardım edemez annem
Bir tövbeye bağlı bağışlanmamız
Nice günahları affediyor Rabbimiz
Yeter ki sevgi dolu olsun kalbimiz
Rahmandır Rahimdir acır Rabbimiz
Sen anamsın benim beni seversin
Seversin de bazen laflarınla döversin
Bazen incelir gönlün beni översin
Bazen de sinirlenir başından kovarsın
Güzel yürekli annem duana muhtacım
O merhamet dolu gönlünde biter benim acılarım
Allah ömrüne ömür katsın canım annem; duacım
Rabbim yaşatsın seni benim var sana ihtiyacım
Gülsen Nurdoğan

Hiç yorum yok: